Fredags kväll på G

Datum:2009-10-16   Tid:17:50:34
Okej, jag har inte några speciella planer för ikväll, städa mitt rum?
Hah, jag vet att det låter som om jag städar hela tiden. Men faktiskt är det så här att jag plockar upp två saker och sen säger jag till mej själv "Fan vad duktig du är, men nu kan du ta en paus och plocka upp den där mackan från påsk nästa vecka", Typ, så ja. Fast jag har inte mackor från påsk.
Men ja, jag måste städa.
Idag gick det långsamt, men jag är nästan klar med mitt täcke på slöjden faktiskt. Jag ska bara.. hette det quilta? Ja något sådant, på ett par ställen till och sen ska den stå ute en vecka. Så får jag ta hem det.
Oj vad rörigt det var, nu ska jag tvinga mej själv att plocka upp lite mer än två sockar innan jag tar paus. Kanske ska jag våga mej på att damsuga också?
Jag har inga bilder nu, eftersom min kamera är hos min lilla mami.
Kanske kan jag be henne ta med sej den tomorrow?

Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback