Humanoid

Datum:2009-10-06   Tid:08:40:32

Titta vad jag hittade på spotify (:
Har bara lyssnat igenom ett par låtar ännu, men vissa är bättre än andra faktiskt. Det låter inte precis som Wenn nichts mehr geht's eller Spring nicht, det är ett helt nytt sound och visst har man lite problem med det. Men man lär sej nog att det är det nya, allting förändras, right?
Till skiljnad från många andra har jag hållt mej ifrån att lyssna på låtarna som läckts och väntat på albumet. Jag tänker inte köpa hem hela skivan. Det känns lite onödigt, för jag lyssnar ju ändå alltid på datorn, och då köper jag hellre hem enstaka låtar ifrån spotify, så kan jag ta dem som är bra istället för att gå och betala 200 spänn för en skiva där jag inte ens gillar alla låtar. En som redan är en favorit är Hey you. Lyssna på den !
Lyssna på spotify

Dock en sämre sak är att endast Bill är med på omslaget. Dem är ett band, right?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu ska jag vara duktig och komentera!

Men det var väl så att Georg, Tom och Gustav valde att inte vara med på framsidan? Var det inte så att dom faktiskt inte ville vara med?

2009-10-06 @ 15:45:01
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback