Läxor

Datum:2009-10-13   Tid:19:25:23
God kväll bloggen.
Jag känner nu för att få ur mej lite positiva ord istället för att bara klaga på min omgivning.
Helst av allt skulle jag vilja krypa ner i sängen och läsa, men jag kämpar med läxorna (dessutom håller jag koll på msn ifall Sath eller Sofia skulle logga in)
Vi har i veckan tyska glosor på fredag och so prov på torsdag.
Så jag ska plugga smått nu och senare ikväll ska jag se desperet housewives och äta blåbär.

Jag har ganska nyligt kommit hem från Matilda där vi scrapade. Fan att jag inte tog med mej kameran, iallafall gjorde jag en sida åt Kajsa som jag vart väldigt nöjd över.
Uppdaterar mer senare tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback