Lördagar kan även dem vara tråkiga

Datum:2009-10-03   Tid:12:35:01
Aa, det kan dem trots att man är så långt ifrån skolan man kan komma mitt i en termin.
Jag vet inte alls vad jag ska hitta på nu utan sitter här uppochner och är allmänt uttråkad. Jag måste typ städa köket för mamma, och sen då? Ingen aning.
Jag har varit riktigt slö på att uppdatera senaste veckan känns det som ja. Och inga bilder på senaste tiden heller, jag har helt enkelt glömt kameran och skitit i att ta bilder. Men det kommer. Lita på det!
Just nu smuttar jag på blåbär mosade i mjölk och funderar på vad jag ska ta på mej idag. Vi får se vad det blir.
Tyvärr har jag båda mina kameror hos pappa, så det blir inte så mycket bilder inte.
Igår orkade jag verkligen inte blogga då jag kom hem. Direkt efter skolan drog jag till Matilda. Vi spelade typ tv spel och snackade, sedan gick jag och åt hos Verran där mamma var och lagade mat. Efter att jag ätit och klagat lite gick jag tillbaka till Matilda, vi köpte godis och hämtade nå filmer här hemma hos mej.
Så började vi se Bröllopsduellen hemma hos henne, fram till klockan åtta, då IDOL började. Jag är inte det minsta intresserad av det, men Matilda följer det så jag såg det med henne. Efter att det var klart såg vi klart filmen som vi inte hunnit se klart. Och efter det var jag sågott som död, så då gick jag hem.
Jag dog strax efter att jag kommit innanför dörren.
Jag hann ringa till Matilda och säga att jag kommit hem. Hon vill typ alltid att jag ska ringa lr skicka ett sms och säga att jag kom hem ordentligt och ingen gubbe kidnappade mej. Hon är söt som bryr sej (:
Nåja, nu ska jag städa i köket. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback