Morron morron

Datum:2009-10-24   Tid:09:28:00
God morgon bloggen (:
Jag är uppe tidigt första dagen på lovet, märk ni det?
Jag ska inte säga att jag ställt klockan för det hade jag inte, men jag vaknade halv åtta och var dö trött men kunde verkligen inte somna om. Så jag låg och läste ett tag och nu, nu så ska jag tydligen hjälpa mamma att städa bort från bordet och sen ska vi te luleå. Vi hämtar upp Tojfa hos tia först och ja, sen ska jag få nya skor och sånt.
Uppdatarar då jag kommer hem.


Ps: Jag vet att jag inte uppdaterade i går kväll, men blogg.se var så jäkla segt att jag stängde ner det för det ville verkligen inte reagera. Vi såg iallafall IDOL och Tove och Nicklas var bäst. Dock åkte han väl ut om jag inte är helt dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback