Ny telefon?

Datum:2009-10-26   Tid:21:08:05
Har precis kikat med pappa på en ny telefon. Det var ju menat att jag skulle få den här skönheten, men den skulle inte komma ut föränn.. ja, länge typ, så då började pappa prata om att jag borde välja någon annan. (Jag tror mest att det är för hans skull, eftersom telefonen jag har nu är så jävla dålig att jag skiter i att ens bära med mej eller ladda den. Så han kan inte få tag i mej och det hatar han.) Men ja, det lutar mest emot den här nu, pappa ska gå in och prata med dem på the phone house i morrn. Tänk om jag får den i morrn också!
Tror dock inte det men man får väl drömma?

Samsung GT-S5230

Kommentarer
Postat av: Natta

Köp inte från the phone house, billigt kansk men servicen suger sten hårt! Jöp hellre från expert eller telemäklarna eller liknande! Men inte the phone house för då kommer du ändå aldrig få se mobilen

2009-10-27 @ 13:39:58
Postat av: Maggie Curie

svart!

2009-11-01 @ 11:51:07
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback