Ont i fötterna

Datum:2009-10-24   Tid:19:35:50
Nu har vi kommit hem, eller ja, för ett tag sedan, men som sagt är blogg.se segare än mej, och jag har hunnit upp på ica och ut och gå med Lilly.
men FY vad ont jag hade i fötterna på vägen hem. Klockan 10 satt vi oss i bilen på väg till luleå, och klockan 6 kom vi hem. DET ÄR 8 TIMMAR!
Och ja, vad ska man säga? Jag hatar att gå på stan, iallafall då man ska ha något, då man vet att man behöver skor och inte hittar några och jag förstår inte grejen med att ha åtta par skor, jag har ett par som funkar utmärkt, varför behöver jag mer än det?
Vi började i allafall kika runt, innan vi sedan satt oss ner och tog en macka, iallafall jag och Tojfa. Mamma och Verran åt bara fika. Efter det sprang jag och Tojfa iväg själva, oh handlade lite, sedan så ja.. fortsatte vi så. Jag hittade en skjorta jag ville ha men mamma sa att jag fick köpa den på måndag här hemma istället. Den fanns på Vero moda.
Vi avslutade med ett besök på MAX, och då jag sa att jag ville ha en max box skrattade alla   ._.
Sen så var jag och Tojfa in på lagerhaus så där i slutet, och hon köpte en chokladkaka som det stod 'Choklad är faktiskt också mat!' på. Men då hon betalat visade det sej att den kostade 35 spänn. 35 SPÄNN FÖR EN SATANS CHOKLADKAKA! Dem finns för 5 kronor på ICA! Så hon böt den och köpte en ask med 'världens bästa kompis-piller' åt mej istället (: Tack baby


Jag tvingade Tojfa att testa den.


Inne på skoaffären där jag köpte mina nya puma dojjor


Räck upp handen om du vill ha dessa skor?


På Max i väntan på efterlängtad mat


Tur att mami betalar


Köpte även detta


Ny klänning, strumpbyxor, sockar !

Sedan vart det en jacka också och nå hårfärg samt lite godis (a)

Kommentarer
Postat av: Sassa

är klännigen på cubus?! den var jättefin och jag har tittat på en ungfär likadan, från cubus.

2009-10-25 @ 14:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback