På skolan

Datum:2009-10-14   Tid:12:57:18
Hejsan
Sitter på skolan just nu under elevens val timmen. Har ju fotat till hemsidan, och nu sitter och och rensar bort alla bilderna som inte duger.
Eller ja, just nu laggar det och jag försöker istället få ihop ett vettigt inlägg under tiden. Efter skolan är det idag komfa träffa. Han verkligen ingen lust att fara. Eftersom Matilda ska sluta, Tojfa typ själv inte ska fara av någon anledning och Sandra är sjuk, så blir jag ensam med en massa människor som jag aldrig aldrig umgås eller ens pratar med.
Usch
Min mamma är elak och tvingar mej att gå, säger att jag måste testa ett par gånger innan jag hoppar av och att jag ska skita ifall kompisarna går eller inte att det här är något individuellt jag gör för att det ska vara "roligt" och för att jag ska "träffa nya människor". Tss, det går bara ungar från skolan som blänger på  mej, som inte ens skulle tänka tanken att prata med mej om dem inte vore absolut tvunga. Fan.
Kommer nog hem kring fem tiden och då blir det sten hård läxläsning. Tyskan och so.
Prov i morgon.
Nåja, skriver då jag plågats ihjäl av Gud och allt det där jäkla skitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback