Rysningar

Datum:2009-10-26   Tid:10:41:38
Ohh.. jag har fått 2 biljetter till Ericsson globe 4 mars. Fatta vad man längtar!
Killarna live, jag och Sofia (:
TACK Helene som fixade biljetter åt oss, det gick betydligt enklare än förra året, då tog det typ 4 timmar för att ticnet blev överbelastat. Nu försökte hon först men då hängde sej internet, så då tog hon bara upp en ny flik och då gick det fan så mycket smidigare, så nu har jag och Sofia varsin röd sitt plats. Fyfan vad glad jag är.

Ja, för övrigt så har jag ingenting planerat idag, funderar på att dra ner på stan och titta efter nå saker men tror inte att jag orkar. Nej.. det gör jag inte. Jag ska kanske ringa någon kompis sen, se vad man kan hitta på.

Kommentarer
Postat av: Sathi

Vi har ståplatser ^^ Stolt Ni hade typ sektion A13 eller något va?

2009-10-26 @ 21:18:27
URL: http://sathilithman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det ska bli massa roligt! ^^

2009-10-27 @ 21:26:44
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback