Läser, tyvärr

Datum:2010-04-22   Tid:21:18:17

Efter min vecka som praois på bibblan fick jag en sprillans ny bok ju. Jag tog 'ett nytt liv på köpet', av Emma Granholm, och läste ut den rätt snabbt, den var bra, inte som andra böcker jag läser, men ja, och nu har jag börjat på en annan bok av samma författar. Och något med hennes sätt att skriva får mej att bli helt besatt. Så trots att jag verkligen (läs: riktigt jävla verkligen) borde plugga hitlerspråk nr 1 kan jag inte övertala mej själv om att ett MVG i tyska är lika viktigt som att läsa ut boken. Jag har sedan igår kväll läst 135 sidor, så jag suckar lite då det är så att Emma Granholm inte är en sådan författare som redan hunnit skriva en hel rad böcker, utan tre stycken än så länge. Får hoppas på mer. Iallafall, läs tips ! Emma Granholm!



Liv & Lovisa underhåller mej ikväll (:

Nej nu ska jag ta och skriva de 20 glosorna, som jag ännu inte ens kastat en blick på, innan jag sedan kryper ner och läser ytterligare lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback