Morron morron 23 april

Datum:2010-04-23   Tid:06:52:00


drar te school om typ.. tre kvart. Så nu ska jag ägna denna vakna tid åt att städa, det behövs verkligen kära vänner. Slutar tjugo i fyra idag, bajsigt värre.
Föresten, är jag överlycklig för då den där lilla irriterande ruta MSN Today ploppade upp i morse stod där att det kommer en till AVATAR film av James Cameron. Oh, längtar trots att jag vet att det förmodligen är väääldigt långt bort. Jag vet att uppföljarna inte alltid är bäst, men alltså.. ÄNDÅ! I miss Jake och Neytiry. Som tur är får jag den på min födelsedag om 5 dagar av mormor. Haha, hon har redan lovat det. Den släpps den 28, gissa vem som fyller år den 28 ? Jo Oriva!

Kraam alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback