Soligt ute idag

Datum:2010-04-22   Tid:19:08:00
Idag vare lite muligt och blåsigt då jag väntade på bussen, inte för att jag brydde mej så jätte mycket, det gör man inte då man spenderar hela dagarna instängda i skolan. Men sedan tittade solen fram och titta vad vi hittade utanför skolan då vi kom från matsalen:



Dagen bestod utav bild, so, engelska, no och matte. Rätt så långtråkigt. Haha, fatta att vi är lyckligaste klassen på hela hortlax skolan! Karin Pelli var på semester i vietnamn innan vulkan utbrottet och han ännu inte kommit hem pga att flygtrafiken står still. Jag vet inte om de sa att hon skulle flyga hem ikväll, hur som helst, har vi fått en hel vecka utan Pelli!
Istället har vi haft en gubbe som typ är äldre än min morfar och tittar upp i taket mellan varje ord.


Kommentarer
Postat av: Ellia

HAR NI FORTFARANDE SNÖ?

2010-04-24 @ 16:06:37
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback