Blir såååå förbannad

Datum:2010-08-29   Tid:12:53:13

Förstår ni hur fruktansvärt förbannad man blir då man först blir helt jävla överlycklig över att det där satans dock så efterlängtade albumet kommer, och sen så, nej då är det inte tillgänligt i sverige. Fyfan alltså... *Skaka på huvudet som någon gammal moralkärring*
JAG VILL HA DET!
Och inte går det att få tag i på varken Ginza, Discshop lr CDON. Nejnej. Åhh.. hoppas verkligen att det blir tillgängligt i sverige snart för kvallan på Youtube suger lollipop!

För övrigt så snorar jag, hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skivan kommer komma ut om.. Ca ett år i Sverige skulle jag slå vad om! Då marknaden här är inte är den samma som i Usa xD De gjorde samma sak med Adam, förutom att man kunde lyssna på honom på Spotify då. DE måste få en radio hit innan dom kommer köpa in skivorna..

2010-08-29 @ 13:22:31
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Shit vad drygt! Vad arg jag blir. Jag vill verkligen ha den skivan också nämligen!

2010-08-29 @ 18:03:13
URL: http://furtherintoyourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback