Fred Perry

Datum:2010-08-08   Tid:20:58:48
Jag har aldrig varit mycket för en märkesbög, inte märkeslebb heller för den delen om det låter bättre då vi talar om en tjej. Jag har varit bestämd med att mina converse ska vara riktiga Chuck Taylor, annars, har jag inte brytt mej speciellt mycket om mina kläder är dyra märkes kläder eller budget. Det gör jag ärligt talat fortfarande inte. Men denna, fruktansvärt fantastiska skjorta av Fred Perry.
Gosh jag dör! Den är så otroligt snygg, kanske till och med snyggare än Bill Kaulitz. Notera kanske! Och det har inget med märket att göra utan.. nej gud Sofia kan intyga att jag näst intill tappade andan då jag såg den inne på MQ.
Dessvärre kostar den 899, alltså inte något för mej. Jag vet att det finns människor som skrattar åt det priset som om det vore lika billigt som euro shopper nudlar. Men jag är ingen sån och jag antar att jag aldrig kommer få den. Men den är så fruktansvärt snygg. Min klädchruch, rutiga skjortor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback