Glass på stan (:

Datum:2010-08-10   Tid:18:33:45

Efter att jag fotat Tojfa, till hennes nya design så gick vi ner på stan och åt en glass på Cafe Piteå. Jag är den typen som väljer en bägare med tre kulor, och alla tre ska vara blåbär. Men idag var en sån där rebellisk dag, jag tog inte tre blåbärs kulor (ler stolt), utan istället tog jag, hallon sorbe, polka, och blåbär.
Sen efter det, åt vi lunch på Subland, och då tog jag inte det vanliga. Det vanliga, skulle vara ett meal med kyckling, curry utan lök. Utan nej då, jag tog en med ost och skinka! Applåder. Första gången på 3 år jag äter något annat än kycklig på.


Kommentarer
Postat av: Patrik

snacka om glassugen jag blev nu XD

2010-08-10 @ 19:32:18
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback