God morgon.

Datum:2010-08-12   Tid:10:23:49
Morron ni sköna bönor. Vad gör ni?
Jag vaknade som vanligt tidigt idag, kring nio. Kanske är det bra, så jag inte måste ställa om mej sista kvällen innan skolan börjar men ah, man kan inte slösa sommarlovet på att tänka så.
Jag har kommit fram till att jag faktiskt längtar efter skolan, jag längtar efter bilden för jag gillar vår lärare. Han är grymt bra och i våras då vi pratade betyg och sånt (jag har valt bild som praktiskt estetiskt val) så sa han att jag knappast skulle behöva göra MVG uppgiften. Jag ligger så bra till redan, sa han. (:

Jag har suttit och lekt i ps massa nu och jag älskar det mer och mer. Nu kommer jag få damp då jag kommer hem till mamma där en endast har PS Elements 2.0 och knappt kan göra något! Här har jag CS5.

Ja, min städning igår.. den gick inte så bra bör jag kanske inflika, så kanske måste jag röja upp här. Annars ska jag ringa någon kompis och höra om vi ska hitta på något. På fredag, lr lördag ska Tojfa sova här. Förvänta er då massa roliga bilder (:

Ja, nu ska jag göra mej i ordning. Hörs sen.

Tills dess, söta Sofia :

Foto o redigering: Jag
Modell:
Sofia L

Kommentarer
Postat av: Lisa

Otroligt fin bild på Sofia.

Du tar verkligen fina bilder.

Tittar in här lite då och då :)

2010-08-15 @ 00:54:04
URL: http://furtherintoyourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback