God natt hälsning

Datum:2010-08-12   Tid:22:42:05
Förlåt för dålig uppdatering under dagen. Jag har inte haft något för mej så jag har slöat i soffan och ja, haft tråkigt helt enkelt. Hade inget att dela med mej av så.
Jag tänkte slänga in en sån där charmigt dålig cam bild nu men jag ser förjävlig ut så jag lät bli, det är sent och man vill ju inte ge er mardrömmar  (;
Iallafall ska jag nu beställa ifrån HM. Pappa har lovar att betala hälften så..

Det, plus ett vanligt svart linne men jag förmodar att ni vet hur ett sånt ser ut (: 700 spänn gick det på typ.
Perfekt till skolstarten. Dock var det vissa saker som inte skulle komma föränn i oktober, men shit the same.
Nu ska jag snart sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina saker ! Den blåa skjortan var jätte fin.

2010-08-13 @ 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback