I väntan på Sofia..

Datum:2010-08-14   Tid:13:21:08
Det blev ingen mer bloggning igår, jag åkte som sagt till Matilda och var inte hemma föränn sent och då var jag så trött så det var inte sant. Helt slut som artist, som mamma brukar säga.
Nu idag har jag inte gjort nå. Jag pappa och Charlie var en sväng på Willys, där vi köpte tyyp.. godis och powerkind. Jag vet inte riktigt varför jag dricker dem. Så goda är dem inte, men.. vi har dem typ alltid hemma för pappa typ älskar dem så... Hahah.
Det här blir ett bildlöst inlägg för jag sitter på Helenes data.
Emh. Tojfa kmr kring två, halv tre någon gång, så då ska vi ner och hyra film, samt köpa glass på hemmakväll.
Ladda upp med massa Ben & Jerrys you know.
Jag lovar att uppdatera ikväll med Sofia.
Just det, tänkte nämna att det är något flygplan som far i cirklar och upp och ner och låter som jag vet inte vaaad här utanför. Nåja, nu ska jag.. lägga mej och se på Paris Hiltons new BBF. haha bara skoja.

För övrigt, så älskar jag att se på film med Matilda. Hahha. Vi såg senaste Harry potter filmen igår, och eftersom jag redan sett den på bio, plus läst boken visste jag ju ungefär vad som skulle hända. Trots att mitt minna är.. hemskt dåligt. Så är det så jävla kul att sitta och höra på henne "Åh han kommer dö! Visst kommer han dö! vänta säg inget! Han kommer dö!" Eller. "Men nej så här är det. Det är han som dödar honom och... MEN TITTA DET ÄR JU HON I MAMMA MIA!" Hahah och m an bara sitter där och skrattar åt henne.

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: man tackar! :D

2010-08-15 @ 02:32:07
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback