Lite Oriva-info

Datum:2010-08-16   Tid:23:18:29


Du heter:
Elin
Smeknamn: Typ inget speciellt  
Låt som när du är ledsen sörjer till: Sara Beth - Rascal Flatts
Beroende av: Lypsyl och pepsi max
Vad tror folk om dig? att jag är smartare än jag är bara för att jag har lätt för att lära mej
Stämmer det? Well.. vem önskar inte att man var smartare?
Vad får du oftast komplimanger för? att jag (tydligen) är smart och duktig.
Hur imponerar man på dig? man bjuder på sej själv utan att bli 'over the top' och är trevlig
Brukar du skratta för dig själv? ohja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "okej älskling ^^ <3"
Var bor du? piteå, hortlax, djupviken.
Trivs du där? för tillfället ja
Hur svarar du i mobilen? "hej" typ?
Vem ringde du senast? Yasmina, men hon svarade inte.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa att hon var i stan men jag kunde börja fara ändå..
Antal timmar sömn inatt: typ 10
Sov du ensam: yes
Brukar du komma i tid: Oftas ja... 
Hur känner du dig nu: frusen och... i starkt behov av att borsta tänderna!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart o grått
Vad tycker du om fötter: För stora
Vad saknar du: Sofia Andersson
Hade du en bra kväll igår: Jodå
Favorit dryck på morgonen: tropisk juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ, då det är skola kring 10, annars kanske 12?
Är du blyg? Inte speciellt
Sysslar du med någon idrott: Inte nu nej 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: typ... ne. egentligen inte..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Pissa i skogen. Fatta coolt! Och prova alla herrparfymer som finns utan att det verkar udda!
Är du nöjd med ditt liv: ibland
Är du bortskämd: Kanske lite? Men tacksam.
Vad gör du i morgon: Passar Charlie
Vad är det värsta du vet? Vatten och pyttipanna.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Har fantastiska vänner
Vad är det finaste du fått? Har fått mycket fint. Men kanske mitt armband jag fick av mina fina flickor? 
En speciell dag du minns: 4 mars med Sofia
Du samlar på: Inget alls faktiskt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Yasmina eller Sofia
När grät du senast: igår då jag läste
Vad skulle du göra om du vann en miljon: massa saker.
Vill du gifta dig: säkert någon dag.
Vill du ha barn: visst om fleeeeera år
Är du musikalisk? kanske lite?
Vad dricker du helst när du är törstig: pepsi eller mjölk
Bor dina föräldrar tillsammans: skiljde sej då jag var 7.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: säkert
Biter du på naglarna: ibland. Men inte så mkt..


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: ja visst gör man. läääängtar som FAN till lite fler spelningar i Europa!



(måste säga att du har en riktigt snygg bloggdesign, haha)

2010-08-17 @ 10:16:14
URL: http://littlejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback