Måndag 9 augusti.

Datum:2010-08-09   Tid:18:15:32

Om mindre än 14 dagar är det dags att ställa klockan. Dags att gå upp tidigt och släpa sej i väg till skolan. Vilket påminner mej: Måste kolla busstidtabellerna!
Känns hemsk att sommarlovet försvann så förbaskat fort men som sagt, så längtar jag nästan liiiite till skolan.
Jag insåg just att jag idag redan uppdaterat TVÅ hela gånger. Men ni har ingen jävla aning om hur saker står till med mej idag! Alltså, tänker jag berätta!
Jag är en jävel på att uppdatera ointressanta saker, right?

Idag var det egentligen meningen att Tojfa skulle komma. Men det vart lite komplikationer och det gick inte så bra. Vi får tajma in att umgås någon annan dag.
Jag var på stan kring tio tiden. Köpte de där ringarna, plus en biljett till Nolia åt Helene. Köpte också ett armband, men det blev inge bra på bild!
Nu gör jag ingenting alls. Sitter i mitt (stökiga) rum och rollar. Borde (läs: måste) städa.

Jag idag. Ny Cardigan ifrån HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback