Framme

Datum:2010-02-24   Tid:22:35:03

Nu är jag framme och ligger på värmdö. Jag är hur trött som helst och känner ett starkt behov av att borsta gaddarna nu. Dem känns jätte äckliga men hur som helst.
Jag vet inte hur min uppdatering kommer bli under de här dagarna, men ja, jag har inte med mej någon sladd, vare sej till kameran eller telefonen. Jag slår vad om att jag packade ner dem då jag for från mamma, men dem har hoppat ur min väska.
Jag lyckades få med mej det mesta. Det enda jag glömde hemma (som jag än märkt iallafall) är min sjal jag skulle ha PÅ mej då jag åkte, samt nässprayet. Men jag tror att jag klarar mej.
Jag är.. pank, på telefonen, så jag hoppas att kunna fylla på den imorrn. Helene pratade om att vi skulle typ på ica och sånt i morron så ja. Vi får hoppas.
Nu ska jag krypa i säng tror jag.
Kyss oh god natt.

Tokio hotel live om 8 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback