Hello

Datum:2010-02-26   Tid:18:21:20
Jag orkade inte uppdatera imorse, så jag gör det nu istället. Var glada.
Emh, idag åkte jag och Helene till Nacka Forum. Och det var helt jävla fantastisk för Charlie var inte med. Bara jag och Helene.
Att gå i affärer med Charlie är helt jävla hopplöst, för han bara skriker hela tiden och morrar.
Men ja, jag brände pengar, igen. Fan. Emh, här kmr lite bilder. Jag glömde bort att fota på stan, så ni får bara bilder på vad jag köpt.

Väska, Gina. 299kr

Bok, andra delen av den jag köpte igår (: Vet egentligen inte om den var så bra, men man vart liksom tvungen att köpa nästa bok!

Blå typ, nät tröja från HM 99 tröja. Plus ett vanligt vitt linne till men det orka jag inte ta kort på.

Nå scrapbooking kit. Det stod att det kostade 79, men tydligen vare 169 så jag funderar på att lämna tillbaka det. För fint var det inte. Men Helene erbjöd sej att betala mellan skiljnaden, eftersom jag gjort albumet till Kajsa.
Panduro ofc. Sen köpte jag nå papper också, men de blev jätte dåliga på bild så dem orkar jag inte visa. Det var 6 papper hur som helst. Hur jag ska få hem dem utan att vika dem vet jag dock inte ännu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofia <3 Elinhs väska !

2010-03-03 @ 21:30:16
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback