Jisses...

Datum:2010-02-06   Tid:14:07:31
Jag är verkligen en hejare på att uppdatera, håller ni inte med?
Nae, jag har verkligen ingenting vettigt att dela med mej av till er alla. Liksom, vad vill ni veta? Exakt hur många poäng jag fick på so:n eller hur förbannad jag blir på de där helvetes bussarna som aldrig vill gå i tid? Nja, trodde inte det heller. Jag funderar ärligt på att lägga mej i badet med en bok. Men jag är som.. livrädd för att blöta ner boken. Är jag patetisk eller?
Jag måste iallafall hitta på något.
Tojfa skulle till luleå och Tia kunde inte komma. Pappa kan inte skjutsa mej någonstans. Jag är fast här?!

Btw, håller jag på att stickar. Ska bli en tubsjal.

Har inte kommit så långt. 44 maskor tror jag det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback