Måndag 1 Feb

Datum:2010-02-01   Tid:19:53:00

Hej hopp gummi snopp
Jag har problem. Dels med att uppdatera bloggen med det är ju ett rätt självklart problem här. Men sen också är det så att jag har en miljoner saker jag vill spendera mina pengar på men plånboken säger nej. Till exempel finns tre böcker som jag skulle dö för att få (Okej inte dö), och en massa papper plus tusen saker till. Men jag har beslutat mej om att det första jag måste skaffa mej är en plånbok. Haha, jag äger fan inte ens någonstans att stoppa pengarna. Jag har ett plåtettui. Men där ryms inte mycket och så fort jag får växel tillbaka trycker jag ner det i fickan. Sedan rensar jag fickan och hittar en halv miljard små mynt som jag spenderar på gott under skoldagarna.
Nåja, slut på problemen här. Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Nu så sitter jag här och.. skriver. Ja. Jag ska städa ihop snabbt i rummet. ( = lägga täcket rätt på sängen, plocka upp kläder och ta bort lite disk). Sedan ska jag ta en dusch och kanske se CSI. Tror att jag spelar in det och ser det i morgon bitti istället. Funderar faktiskt på att ta den senare bussen i morgon. Jag har sovmorgon, men ändå åker jag in samma tid till skolan och om det går någon buss jag kan ta tror jag att jag ska ta den och sova liite längre.

Jag känner mej helt skabbig nu om dagarna för att allt jag äger och har är hemma hos mamma typ. Plattången + att min nya foundation och det som jag beställde inte har kommit så att jag går omkring helt jävla osminkad med inte ens mascara på och känner mej helt äckligt failad. Jag vet att jag skrivit att jag tycker det är löjligt att klaga över en finne eller två. Och det gör jag inte men just nu så här på vintern, då mina kinder blir röd som tomater bara jag tittar på snön så ser ansiktet bara så.. smutsigt ut med alla fräknar och jag vill som.. minska ner dem lite grann.
Oh, det påminner mej i morron ska jag köpa nå nya saker. Just ja fan. Nåja. Jag sparar på bra här. Har faktiskt över 2000 spänn på kortet som jag ska få använda i sthlm. Plus 500 som kmr då vi åker och kanske lite extra.


Nej jag orkar inte vrida bilden, ni får vrida skallen.

Tojfa och jag tvingades gå ut och gå under idrotten idag. Det var massa kallt och hon fick ta mina täckisar. Sexig var hon va?
Hon sjöng något om att vi skulle hoppa över en grop men ramlade ner i den, så vi plockade fram en stege ur bakfickan och klättrade upp för den.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det inte lättare att bara vrida på datorn än på huvudet? (AA)

2010-02-02 @ 07:33:36
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

superfin header!

2010-02-03 @ 20:19:16
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hoppas du får en bra helg. Kika gärna in på min blogg;):D

Kram Denise

2010-02-05 @ 21:25:41
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback