Måndag 15 feb.

Datum:2010-02-15   Tid:21:16:48
Jao, jag kände mej tvungen att uppdatera så här kommer väl en taskig blandning mellan ett fram skitet inlägg och lite känslor. Nej, nej jag tänker inte sitta här och klaga och berätta hur kasst jag mår. Jag får väl fokusera på de ljusa och hoppande sakerna. Som att om endast 18 dagar ska jag se Tokio Hotel live, och att jag nyss beställt hem kläder för sisådär 100 spänn. Bland annat ett par jeans, två tröjor, ett par leggings med nitar och lite annat tror jag det var, typ, underkläder och bastoppar. Samt så har Helene lovat mej ett par nya skor, vi ska hålla utkik då vi far till sthlm. Åker förfan nästa vecka. Vilket, med andra ord betyder att jag borde kasta datan i väggen nu och läsa om franska revolutionen istället. Men ja, jag ska göra det, skriva klart, plocka ihop scrap sakerna och sen ska jag läsa hela kapitlet, och svara på alla 'minns du' frågorna.
Jag for hem från skolan idag, och blir nog hemma i morrn också.
Emh, vad ska jag säga mer? Jag har hittat massa fina block ark från DCWV, men dem är nästan lite dyra, så jag tror jag väntar, eftersom jag åker te sthlm, då får jag ist pengar av mamma, eftersom hon lovat att betala.

Sen har jag en great idea som jag nu ska ta mej i arslet och fullborda. Ska skriva ut en hög svart vita bilder på favobandet, lägga in i en stoooor ram och här och var ska det vara färgade bilder. Eller iallafall i mitten. Vi får se. Har en as snygg bild ny utskriven, men det är bara på tvillingarna. Får se hur jag gör. Måste skaffa en ram. Kanske köper jag det snart?

Emh.. ja nu ska jag fan i mej ta tummen ur röven och få något gjort här. Det vart ett kort och onödigt inlägg, men som sagt är jag på dåligt humör och ja, jag vet inte vad mer jag ska säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback