so boken

Datum:2010-02-23   Tid:22:26:01
Aldrig i hela mitt liv har jag varit så glad över att se min so bok!
I lördags då jag kom till mamma, hade jag planerat att plugga so stenhårt hela veckan, eftersom jag har prov på Onsdag. Ett prov jag inte kan.
Alla andra So prov har jag börjat plugga till typ en månad innan provet är, och de har jag kunnat som rinnande vatten. Men det här, helvete vad jag är dålig på det här. Så då jag inte hittade boken fick jag smått panik. Jag hittade den inte i skåpet, och i ren desperation så bad jag Sture om en ny bok. Och ja, det kanske inte är så big deal, men jag skäms så inni helvete om jag ska erkänna att jag slarvat bort något. Eller glömt nå.
Men nu, då jag letat genom min västa femtioelva gånger, och sökt i båda mina rum, så hittar jag boken mitt på golvet. Jisses, mormors blindhet verkar vara ärftlig trots allt. 

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback