2010

Datum:2010-01-01   Tid:11:53:28

Gott nytt år på er. Nu lämnar vi allt tråkigt och ser framåt bara?
Jag hade tänkt sätta ihop en årsresume, men eftersom jag inte alls har så mycket bilder, eller ens så speciellt liv, med resor och fester och sånt. Låter jag nog bli tills jag har något roligtare att säga än vad som hände under engelska lektioner ect.
Jag laddar upp bilder senare, det går inte just nu för att det var brist på batteri i min kamera i går så jag tänker sno bilder i från Matilda och de.
Vi hade iallafall jätte trevligt. Vi fyra är ett levande bevis på att man inte behöver alkohol för att trilla på arslet och ha kul. Vi började kvällen med att spela lite Band Hero alla fyra. Det gick jätte bra *host*
Så spelade vi alias och Larice upphetning under det spelet har nog smittat av sej på oss alla för vi sitter och skriker och försöker förklara ord som växthuseffekt och kotte.
Då Sandra skrek gummisak som man blåser upp vart det dessutom kondom. Den fick vi inte rätt för.
Sen spelade vi twister också och ja. Det är vi ju jätte duktiga då vi knappt kan skilja på höger och vänster.
Vi satt och pratade. Samt körde sms roulette.
Så alla som fick lite udda, elaka sms igår ber jag om ursäkt till. Fan jag måste ju ringa hela min kontakt bok snart och be om ursäkt.
Ja, Vad gjorde vi mer? Vi spelade lite mer alias, skrattade och strax där på var det tolvslag. Men i Slammermora fanns inte mkt raketer, det var endast ett hus längre bort som hade nå sånt så vi kikade lite på deras och tände såna där jätte små som tjuter och sedan poffar.
Sedan för Sandra och Matilda hem. Typ direkt efter det var ju lite tråkigt. Jag stannade ett tag till för jag ville inte lämna Sofia ensam hemma.
Då såg vi Mr and Mrs Smith. Eller ja, början av den typ. Jag har den, men har aldrig sett hela. Det måste jag göra någon dag.
Hursom helst. Gott nytt år och bildern kmr snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback