Charlie

Datum:2010-01-17   Tid:18:00:36
Jag hade bara tänk säga att jag är rätt så ja.. oroad eller hur man kan säga nu. Trots att min lillebror är irriterande så inni helvete ibland, är han samtidigt otroligt otroligt söt. Han kanske inte precis pratar och är lika livfull som andra tre åringar eftersom de tror att han har någon slags sjukdom eller så. Men han är jätte söt och jag har en personlighet som är lika söt.
Dock nu ligger han i sunderbyn med gigantiska utslag, jag fick se en bild och det var verkligen jätte äckligt. Huden runt munnen och under ögat är borta och han är helt röd och uppsvullen och ja.
Han var tydligen jätte öm och kunde knapp sitta eller ens ligga för huden gör så ont. Läkarna trodde att han hade någon infektion som stöter bort huden.. Den rivs bort bara man nuddar i honom med fingrarna.
Stackarn.. <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch vad hemskt. Han får ta och krya på sig

2010-01-17 @ 19:15:42
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Sandra

fy vad läskigt det låter! hoppas han blir bra.

2010-01-18 @ 17:47:20
URL: http://sassaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback