Gott nytt år

Datum:2010-01-01   Tid:11:36:48

Hallå. Ska bara kasta ihop ett snabbt inlägg nu innan jag måste åka. Vi ska fira jul  hos Tojfa. Jag, hon, Sassa och Tia. Egentligen är jag inte så jävla sugen på att åka. Jag känner mest för att sitta hemma och dricka avslagen julmust och smaka på alla äckliga bitar i paradisasken. Men ändå. Jag ska inte vara så tråkig nu. Dock, som sagt ska vi ut te slammermora och där smälls inte mkt raketer tyvärr. Men det blir väl trevligt att va med tjejerna ändå. Vi ska spela Band Hero, sällskaps spel som trivial och Alias. Samt.. vet jag inge mer.. kanske ska man ta med sej någon bra film så att vi kan se? Men jag har inga bra filmer. För utom Sweeney Todd och CSI säsongerna.
Det finns inge bra att se på TV och jag är smått sugen på att hämta en biskvi i frysen men orkar fan i mej inte. Nej. Nej nu måste jag sluta äta så jääävla mycket.

Jag är jätte trött, jag rollar med Sofia. Egentligen Sath också över sms men det är lite uttjatande nu för jag skriver fel på sms hela tiden. hursom helst...
Jao, vad ska ni göra ikväll då?
Festa? 


Det här skulle egentligen ha postas igår kväll kring 18 tiden. Tydligen gjorde det inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback