I sunderbyn

Datum:2010-01-19   Tid:15:31:43
Hej hopp
just nu är jag i sunderbyn hos Charlie och Helene. Han ser på något sätt bättre ut måste jag säga. Ställena där huden försvunnit ser bättre ut, eller det ser som.. 'torkat' ut, det ser inte så blodigt och öppet ut längre, men ögonen är helt klibbiga och han kan knappt öppna ögonen. Han sover nu.. tror vi.
Någon pappa känner är också här, hennes son har krockat typ igår och hade krossat nå ben och ja, skulle typ bli sängliggande i typ 2 månader. Gud vad hemskt. Bara en massa hemsk heter nu med det här i Haiti också. Jag hänvisar er alla till Kenzas inlägg om att sänka lite pengar, jag har gjort det och det är bara en liten summa som vi knappt får en chokladkaka för, men det är massa pengar för de drabbade. Bara en tia går bra att skänka.

Usch, nu tänker vi på lite roligare saker.
Jag mådde illa i morse, men for på skolan ändå och ja, det blev lite bättre då men nu mår jag illa igen.
Jag uppdaterar mer då jag kommer hem, Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback