Lista (;

Datum:2010-01-12   Tid:21:20:26
Höger- eller vänsterhänt? Höger ofc (;
Humör just nu? Kissnödig... är det ett humör?
Kläder just nu? Jeans, tröja cardigan
Musik just nu? "The show must go on", covern med Erik Grönwall
Sommarplaner? Sova, sova och spela SSX med Tia!
Hur många kuddar sover du med? 6 hos pappa oh 3 hos mamma.
Spelar du nåt instrument? Elbas oh Flöjt, ingen riktig hjälte på det men me fixar det!
Morgon- eller nattmänniska? morronmänniska helt klart!
Vem är viktigast för dig? Chick-Hicks ;D Nej kanske inte, men, vännerna, familjen.
Bio eller promenad? Båda !
Är du kittlig? Jajamänsan, men var säger jag inte.
Snarkar du? Vet inte, Tojfa sa att jag gjorde det.
Stjärntecken? Oxe! Fyller år 28 april! ^^
Äckligaste insekten/djuret? Apor och björnar.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill kunna läsa andras tankar! =)
Vad vill du jobba som? Vill bli åklagare tror jag. Ska iallafall utbilda mej till jurist.
Stökigt eller välstädat? Emh, det borde väl vara välstädat, men det är sällan det är det!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vore säkert coolt men jag är livrädd att man typ ska studsa snett och sen ska man fara in som.. under bron. Scary!
Gillar du att sjunga? Hell yeah, men jag är helt körd på sångfronten. Trust me, haha! ;)
Anser du att du är stark? Nope, svagfis här.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 20 sekunder. Det brukar funka.
Vad längtar du mest efter just nu? En bulla tror jag.. eller så borde jag gå på toa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback