Med Tia, as vanligt.

Datum:2010-01-16   Tid:16:54:29

Hej hopp gummi snopp
Klockan nio i morse ringde Tia och jag var faktiskt vaken då. Men ja, eftersom det var varmt idag, bara 6 minus grader så bestämde vi oss för att dra på oss skrillorna och dra och åka utanför skolan. Vi var där tidigt och trots att det var lite snö på banan så gick det utmärkt att åka. Vi åkte ett tag, ringde till Sofia som låg och sov och ja, sen gick vi hem till henne och spelade Lara Croft då det kom en massa folk och tog vår is.
Vi spelade ett tag, och sedan kom mamma och hämtade mej. Vi handlade och jag åkte hem och gjorde mat medans hon for te blåsmark. Sen så tog jag mej en dusch och nu är jag hemma hos Matilda igen.
Vi ska ha filmkväll och se Wanted, jag hon och Sofia.

Så ja, jag suger på att uppdatera mej då jag får ett intressantare liv lovar jag att jag uppdaterar tretton gånger per dag.. dock lär det väl dröja ett tag.
Tills dess, hej svejs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback