Ny duschad.

Datum:2010-01-03   Tid:13:14:32
Ett under har minst sagt inträffat. Idag då jag kollade på min klocka direkt efter att jag vaknat var den tjugo i tolv. Jag som max sover till tio. Mja det var rätt skönt att kliva upp då. Otroligt hur bra humör man kan vara på då man slipper vakna av den där hemska väckarklockan.
Idag har jag inget speciellt för mej. Jag ska vara med Sofia Arvidsson. Höra om inte hon vill komma hit. Vi ska vara med varandra det bestämde vi igår men vart vi ska vara vet vi inte. Men vi ska gå och se AVATAR ikväll. Det blir bra. Har velat se den länge nu. Haha, jag har upptäckt att jag går på bio rätt ofta faktiskt. Minst en gång i månaden och min brorsa var på sin första bio på typ tre år i förrgår.
Hur ofta går ni på bio?
Egentligen gillar jag det inte speciellt mycket. Det är osköna stolar, irriterande då man ska av med kläderna och fuck så jävla hemskt då man måste resa sej upp och kana emellan alla som sitter där för att man måste pissa. Men samtidigt är det något mysigt över det hela.

Och ja, som rubriken säger är jag nyduschad. Jag har gått oduschad i flera dagar i mina mjukisbyxor och i morse tog jag mej en lång dusch och sedan nu då jag tänkte klä på mej insåg jag en grej. Jag har inga byxor här.
Haha, vart enda par jeans jag har är hos mamma, båda only jeansen, de svarta oh de rosa och de andra jag brukar ha. Det enda paret jag har här, är ett par blåa jeans som skulle passa bra till en kampanj för viktminskning. För jag kan dra ut dem minst en decimeter i midjan, de ramlar av direkt. Så jag har bara mina mjuka äckliga byxor som jag kom i och gått omkring i i tre dagar, så jag och pappa ska åka ut te hortlax oh hämta nå brallor hos mamma. Visst är man smidig?
Jag borde städa här ja. Ja det ska jag göra.. strax. Ska bara klä på mej klart.
Sen så har jag varit jätte duktig och hittat tre nya praliner i aladin asken som jag gillar, mjuk toffee, apelsintryffel och gräddnougat. Förr har jag bara gillat en.

Kanske blir det lite bilder ikväll då?
Puss.


Ps, måste få påpeka att jag blir otroligt avis då jag ser hur mysigt Kenza och Foki har det där borta i thailand. Gah jag vill också utomlands!

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 00:18:30
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback