Spökfarare

Datum:2010-01-05   Tid:18:13:11

Bensin i blodet
Jag mår bra
Är inte långt kvar
Den sista avfarten
Passerar
Metall vibrerar
Under mig
På väg till dig
Stjärnorna faller från horisonten
Jag vänder hjulen om

Kyss mig nu
I motljus
Som en spökfarare
Söker jag dig
Natten är kall
Jag far ensam
Som en spökfarare
För att äntligen vara med dig

Adrenalin
Håller mig vaken
Har ingen rädsla
Gatan vänder sig om
Framför mig
Jag vänder hjulen om

Jag känner dig inte
Och tror därför att jag kan klara det till dig
Klara det till dig
Klara det till dig

Jag är här
Bakom dig
Spökfarare
Jag följer dig
På din sista bit

Kyss mig nu
I motljus
Som en spökfarare
Söker jag dig
Natten är kall
Jag far ensam
Som en spökfarare
För att äntligen vara med dig

Hey
Jag är
Vid dig
Jag är här
Här
Jag får inte här vara
Spökfarare
Far alltid ensamma


Då det nya albumet kom och man lyssnade på det första gången var det som, "Okej, är det här TH? det låter inte så?" Men nu, har man lärt sej låtarna och gud, ja, det är nog ett av de bästa de har gjort. Vissa låtar är ju sämre än andra. Som Sonnesystem och Kampf der Liebe. De två har jag inte riktigt lärt mej älska ännu. Men dock, till exempel Hunde, som jag ogillade mycket första gången jag hörde den, den är riktigt riktigt bra nu.
Hey du, är bättre på engelska, samt Komm. Men Träumer, den föll jag för för bara ett par minuter sedan. På engelska (Love & Death), låter som en dåligt skriven Kill Hannah låt med någorlunda not arragerman. Men på tyska blir den mycket bättre. Nu ska jag fortsätta här. Texten ovanför är översättningen av Geisterfahrer - Phantomrider.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej.

Jag brukar läsa din blogg lite då och då och gillar den.

Men jag har kommit på att du har väldigt mycket åsikter om allt.



Det var bara det jag ville säga.

Hoppas du mår bra :D

2010-01-06 @ 15:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback