1 juli

Datum:2010-07-01   Tid:20:17:43
DAMN! Vad tiden går fort. 1 Juli...
Mina damer och herrar nu är halva 2010 borta. Och jag har fortfarande inte lärt mej att skriva 2010 utan det blir alltid 2009.
Oh shit.
Idag kom Sofia hit, vi gick ut och fotade och strax där efter dök även Matilda upp. Mysigt mysigt. Det var lite mulet och små regnade även lite till och från. Men ibland kikade solen fram.
Jag ska ladda hem test versonen av ps nu för att ha i 30 dagar, sen så får jag installera det ordentligt då jag kommer hem.
En ny design kmr alltså om inte allt så länge. Har även knäppt kort på Sofia och ska göra en ny design åt hennes nya blogg.
Helt orörd. Mina flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback