Bored - as usual

Datum:2010-07-21   Tid:23:30:48
Hello my friends.
Som ni ser är uppdateringen aningen låg. Men för er information kan jag berätta att från den sekunden jag klickade enter i adressfältet efter att ha skrivit blogg.se, tog det 13 minuter för sidan att ladda. Så ni fattar, det går långsammare än långsammast här. Ska starta om datorn och se om det fixar sej.
Idag har jag inte gjort ett jävla skit. Jag har legat i soffan och sett på tv hela jävla dagen. Egentligen var det meningen att jag och pappa skulle in till stan och kolla på en kameraväska åt mej. Men det blev inte av.
I morgon måste jag städa bilarna. Bajstråkigt. För jag får inte heller en spänn för det!
Jag har ingen bild till inlägget. För jag orkar faktiskt inte ladda över för hela datorn är faktiskt så där seg och ja. Jag hade bara tänkt säga god natt.
Sov gott, dröm om mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback