:$

Datum:2010-07-17   Tid:18:43:24

Outfit ifrån igår
Som ni kan se mina sköna bönor, så är mitt internet inte att lita på.
Nu har mamma bråkat lite med Victor så han har kopplat om internet så att, nu har Elin men inte Victor. Tada! Hahah. Han får fan ha hela tiden men alltid är det jag som är ouppkopplad och helt död.
Iallafall, både idag och igår har jag varit i blåsmark, igår var jag barnvakt åt Tim medans mamma och Jens var istan. Och idag så fyllde Tim år, så då var vi där. Han fick någon pistol ifrån teknikmagasinet.. Som det egentligen var artonårs gräns på. Najs att ge till en åtta åring? Hahah, ofc får han bara leka med den oladdad.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Redigera bilder och göra en ny design åt mej står väl högst upp och ja... tätt efter kommer städa. Men det kan vänta.
Adios amigas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback