i älvdalen!

Datum:2010-07-03   Tid:11:04:06
Nu gör vi ett snabb stopp hemma hos Syltan för att duscha vi tjejer, hon jag och Helene. Igår var ursprungsplanen att vi skulle åka klockan 8 på morgonen. Helt okej. Pappa kommer ner och väcker mej (genom att spruta vatten i ansiktet på mej) Jag kliver upp, klär på mej och packar ner det allra sista, dator, mobilladdare ect. Så går jag upp och lägger mej i soffan. Pappa skrattar och berättar att klockan är fyra, och nu ska vi åka!
Jag kan ju som sagt inte somna om efter att jag väl vaknat. Men jag slöt ögonen och lyssnade på min ljudbok i bilen. Vi åt på McDonalds i östersund. Trots att jag verkligen inte gillar det. blä. Sen åkte vi vidare. Klockan 3 var vi framme och ja... MAN MÅSTE STÅ PÅ EN STEN FÖR ATT FÅ TÄCKNING!
Så... ni vet alltså. Om ni smsar mej och jag inte svarar är det för att jag är täckninglös. Ibland, då och då funkar det mitt på gräsmattan också. Men det har och göra med hur det blåser.
Det är iallafall väldigt mysigt. Mycket fräshare än jag trott. Nu ska jag snart duscha och måste ladda både min telefon och min dator.
Bildlöst inlägg måvara. Vet inte när jag uppdaterar nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ringer dig när jag kommer hem honey!

2010-07-03 @ 11:41:19
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback