22 juni 2010

Datum:2010-06-22   Tid:10:22:19

Gissa vem som fick ett sms klockan 07.24 i morse. Och gissa vem som inte hade stängt av ljudet på telefonen? Jope, pappa smsade mej, antagligen bara för att reta gallfeber på mej. Och alla som känner mej vet att jag inte kan somna om efter att jag väl har vaknat.

Idag ska jag in till stan med flickorna. Eller iallafall Sofia och Matilda. Sandra är på stugan tror jag. Jag ska typ ta foto till körkortet (fortfarande i extas för att jag klarade provet!), och ja, så ska vi driva omkring där, trots att jag är ur fattig. Får be mami om de 370 kr hon är skyldig mej, men jag vill ju ha te sthlm!
Påtal om resan till stockholm måste jag få säga så här! Att på vägen ner ska vi stanna en helg i älvdalen hos Syltan, Helenes kompis, vi ska vara i deras stuga. Där finns inget internet (inte så konstigt kanske), Ingen tv, INGEN mobiltäckning, samt UTE DASS! Fyfan alltså. Får ta med mej minidvdn och alla Tokio hotel dvder jag har! Kalla mej desperat men jag är faktiskt en människa på 2000 talet! Men men, får ladda upp med massa bra böcker. Jag vågar dock inte riktigt låna något på bibblan, ifall jag skulle tappa den.Tja, vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback