Årskursens dag

Datum:2010-06-08   Tid:21:07:51

Vi har haft mega roligt idag kan jag iallafall säga.
Åkte in till stan i morse med tjejerna (vilket påminner mej, min cykel är hos Matilda.) så träffades alla åttor vid tages bro. Så ja. Fick vi ett papper där det stod typ "Ta reda på när blablabla dog" eller "vad kostar en bägare med tre kulor på röda lyktan?", typ sånt. Vi hade skit kul, killarna skjutsade omkring oss i stan på mopparna och Alle kör som en jävla fart dåre xD

Vi kom inte sist. Fatta! Var enda gång det är något sånt där, kommer vi sist, men inte iår. Fatta COOLT!
Vi kom trea, av fyra klasser. Det är mäkta duktigt för att vara vi. hur som helst vare kul.

Vi sitter och äter glass på rådhustorget. Strax efter kortet ringer morfar som jobbar i huset tvärs emot vid torget "Inte ska du sitta på torget och äta glass, du ska vara i skolan! sluta skolka nu elin!" -.-


Essy och Hampus


Vårt jätte fina klass porträtt (:


Vi åt lunch i gräset (:


Paulina och Amanda


Beatrice och Ninni


Larice (:

Nu ska jag gå och hämta vatten. Guuud vad jag blev törstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback