Bloggtorka

Datum:2010-06-05   Tid:23:26:57
Som ni ser har jag inte uppdaterat på ett tag men det ska det bli ändring på!
Jag har bara haft fullt upp med moppeteorin (För den som vill veta, ja jag failade på provet)
Och nu vet jag inte heller vad jag ska skriva. DEt känns bara tomt. Har varken bilder eller något intressant att dela med mej av.
Så jag tänker bara säga godnatt nu. Jag SKA uppdatera imorgon. Idag känner jag inte ens för att knäppa en kass webcam bild för ajg ser ut som fan och måste verkligen duscha.

Nu rollar jag med Sathi, Sofia är med nå kompisar så hon dissade mej totalt. något roligt är iallafall det faktum att jag kanske ska till stockholm i sommar. Grymt kul kommer det bli! Men det är inte säkert att jag ska följa ännu, ska prata lite mer med Sofia.

Men god natt, i morgon lovar jag att jag uppdaterar bättre.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kommer du inte då biter jag dig emh.. PÅ tummen!

2010-06-06 @ 11:51:31
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback