Bree Tanners andra liv

Datum:2010-06-09   Tid:07:53:33


På senaste tiden har jag tröttnat på allt tjat om twilight eftersom de flesta som nämner titeln syftar så mycket som på filmserien och inte böckerna. Därför har det bara kännts lite off. Och ja nu när nästa bok av Stephenie kommit, vet jag inte om jag vill läsa den. Men jag antar att jag kommer göra det ändå bara för att jag är så jävla... konstig.
Men jag ska kanske skita i alla min principer och allt och gå och låna den på bibblan, för den 3 juli drar jag te sthlm igen och då vill jag ha så mycket pengar jag kan få. Alltså gäller det att jobba häcken av sej nu och spara vartenda öre, plus så när jag kmr hem ifrån sthlm, kommer Sofia hit ! Då gäller det också att han money.
Jag vet inte..



Nu ska jag trippa iväg till Matilda där min cykel står parkerad. Så ska jag dra till skolan. Idag äre skola, i morron klassens dag. På fredag examen.
Sen äre bara sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback