Kväll med tjejerna, plus killarna.

Datum:2010-06-11   Tid:23:23:12
Tjenare! Nu är jag hemma igen!
Hahah, det har varit sjukt kul. Jag drog då till Tia och då jag kom var hon, Tojfa, Sassa och Alle i fullfart med att plocka fram kubbspelet. Vi spelade ett par vändor. Alle kastade ner kungen genom att kasta rakt upp och så... ja.. det var inte meningen att kungen skulle ner kan jag säga er. Sen turades vi om att åka lite moped. Tojfa och Alle är dem enda med kort. . Emh, vad mer?
SEn gick vi in, spelade lite SXX och lite trivial. Hade hur kul som helst.
Jag ringde till någon kille som Sandra och Sofia tyckte var as snygg tydligen. Sofia hatar nog mej för det. Emh, sen ringde vi dit Jojje, han kom med sin moped. Eller ja, både Alle och Jojje har såna där coola cross moppar. Vi for ut och åkte. Jag åkte bakom Alle, han kör som en galning och jag älskar det! Haha, helt adrenalin pumpad är jag än!
Sandra åkte bakom Jojje och Sofia skjutsade Tia. Tojfa som fick kortet igår är väldigt ovan för hon hamnar oftast efter och kör väldigt sakta. Men jag kommer nog också vara så!
Det vart kallt och då hämtade vi mer kläder och körde mer. Vi drog till hamnen, och sen vidare över bron där vi stannade och flummade som fan och ja. As kul hade vi iallafall.


Kubb ffs!


alle, som aldrig vill vara med på kort!


Tojfa


Alle och Tojfa


Matilda, Tojfa, Sandra, Johannes och Alexander på cykelbron. Fett kul kväll ja, och fler ska det bli i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback