Onsdag, 23.. tydligen?

Datum:2010-06-23   Tid:22:50:47
Jag var bombsäker på att det var torsdag idag. Därför vart jag måttligt förvånad då mamma sa att det var torsdag i morgon. Tänk vad fel man kan ha? Men se där, helt plötsligt fick jag ytterligare en dags sommarlov! Nästna iallafall!
Idag har jag, Matilda och Sofia varit på stan. Anna berättade om att de öppnat en ny butik i stan som säljer ut Monki och Cheap Monday för typ löjligt billiga priser. Så vi for dit. Jag hittade ett par byxor, som jag inte köpte. Det fanns typ bara i minimala storlekar. Liksom, vem har storlek 24 32 på jeans? 24, shit Matilda kunde inte ens ha 28, vad måste inte jag ha då?
Jag hittade iallafall en söt t-shirt, och ett par korta leggings typ. Sen gick vi på stan och jag köpte ett linne och en bh. Har inga bilder tyvärr. Jag var duktig nog att ta med mej båda kameran och adaptern. Men inte kabeln så vi får se om jag orkar fara till pappa och hämta den i morrn, skulle vilja ha min plattång också eftersom mitt hår ser ut som F A N just nu.
Just nu rollar jag med Sofia, och snart ska jag gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och krypa till sängs.
Så ja, dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback