Seg dag deluxe

Datum:2010-06-14   Tid:21:13:57
Idag är en sån dag då man ligger i sängen tills klockan ett och sedan går upp och inte gör något alls! Därför har jag inte kännt för att uppdatera ännu! Ska försöka få tag i Matilda och höra om hon kan vara med mej i morrn! Så Tia om du ser det här, ring mej!
Ja vad mer?
Jo!
Jag har börjat längta som fan till min nästa trip to stockholm! Ska ju dit den 2 juli, eller först åker vi till älvdalen sedan till falun och sen te sthlm. Då ska jag träffa Sofia (ofc, endast därför jag följer), och ja, vi ska kanske bo hos Gunnar och Kajsa, så får vi vara med varandra VAARJE dag. Sparar alla slantar jag har nu, fast ja, jag har inte så mkt!
1150 kr (barnbidrag) + 1500 (betygspengar) + 450 (morsan är skyldig för olika grejer), och det är allt jag får med mej. Sedan tvivlar jag väl på att jag kommer vara i sthlm en vecka utan att Gunnar oh Kajsa, samt Kerstin oh Jorma ger mej pengar. Vilket är så snällt! Sist jag var där, i mars, fick jag en femhundrig av Jorma och han ba : "du är min favorit dotter!"
Han är så snäll.
Så ja, jag längtar dit som fasiken! Blir väl en hel del shopping, kanske grönan. Sen kommer jag hem, är hemma i sisådär en vecka, tio dar, sen kommer Sofia. (förhoppningsvis) det var fortfarande något krångel.
Hehe, hade ett par jeans på mej innan, men det där blev skönare (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback