Sommarlov!

Datum:2010-06-11   Tid:14:53:21
Vet ni hur underbart det känns, att kunna slappna av utan att känna sej stressad över nästa veckas prov eller liknande? Nu är vi fria ifrån skolhelvetet i tio veckor! Shit så skönt!
I morse drog jag till Matilda, sedan gick vi till kyrkan efter några komplikationer. Där träffade vi finfina flickor och tog kort. Dessvärre, upptäcker jag nu att jag inte ens har min adapter, så jag kan inte föra över nå bilder. Fan liksom? Kanske drar till pappa ikväll och föröver. Matilda tog en massa så hon får maila mej dem sen. Sen satt jag och Linnéa och viskade i kyrkan hela tiden. Vi gick ut, kramades och tog ännu mer kort, fick betyg och delade ut blommor. Sedan gick vi till Matilda, fikade min hemmagjorda glass (som jag faktiskt gjorde!), och jordgubbar. Massa gott!
Vi började äta ute, men sen så klagade Sofia hela tiden på bladlöss och insekter och myggor och sån shit. Så då gick vi in. Vi tog bussen intill stan och har vandrat omkring där.
Jag är inte pank precis men jag ska inte handla nå mer föränn sthlm. Och så är det! (kmr knappast kunna hålla det där!)
Emh jag har absolut inga kort nu då alltså..

Ikväll ska jag antingen, till Urban och Agneta och äta, eller så ska vi träffas tjejerna hos Matilda och inte göra något alls. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback