Stressad

Datum:2010-06-02   Tid:18:51:36
Hej, tänker inte blogga så mycket idag, pluggar som en galning till moppe provet i morgon (!) samt NO provet som inte alls känns lika viktigt faktiskt! Men tänkte berätta att jag idag har varit i Luleå med syslöjdsgruppen först visades vi runt på design linjen i luleå och ja, det var trist, så såg vi på en modeshow grejsimojs, det var väl, okej. Eleverna som sytt kläderna var jääävligt duktiga skall jag säga. Senare så fick vi gå på stan. Vi började med att äta på sub & co. Matilda och Sofia tror seriöst att det är samma sak som Subland. Knappast! Det var gott men Subland är femtiogelva gånger godare.
Sen så gick vi på stan i två timmar innan bussen skulle gå hem. Då det var en timma kvar tills bussen gick började lisa: "Ska vi inte börja gå nu? Jag vill inte missa bussen, kom nu nu går vi!" Och vi liksom. "Lisa, det tar 5 minuter att gå till bussen!"
Jag köpte en mascara och puder, ointressant, plus ett par jeansshorts:

OCH (!) en jeans jacka! Har länge spanat efter en eftersom skinnjackan känns vääääldigt varm i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback