Uttråkad

Datum:2010-06-30   Tid:17:02:00
Jag har ångest, mensvärk och mest av allt: Ett stark sug efter sura wine gums!
Jag känner mej lite ångestproppad just av den anledningen att jag spenderat ytterligare en dag utan att gjort något som helst vettigt. Jag städade ur husvagnen åt pappa, och så har jag varit ner en snabbis på stan för att köpa ett svart gina linne, vilket de självklart inte fanns om jag inte kände för att banta ner mej till ett XS, men jag fick tag i ett två pack leggings. Jag bad mamma köpa åt mej, och var väldigt noga med att säga att det ska vara 40 dem och ska ha fot, men nejdå, hon köper 100 dem utan fot!
Nåja, fick mej ett par heltäckande också, right? Plus så köpte jag hårfärg, ikväll försvinner utväxten! Förhoppningsvis. Om jag orkar vill säga. Köpte även lite choklad, liksom... då man har mens är det tillåtet!
Usch mår så illa!
Emh. Sen var jag på bibblan och lånade en bok. Men ångrade mej så jag ska nog tillbaka med den.. i morrn. Tillsammans med en annan bok som jag inte orkar läsa.
just nu sitter jag och importerar musik till iTunes, Jag gjorde en total städning på Mp3:n för ett tag sedan och låt oss säga så här, det finns inte så mkt kvar där på. Sen vad mer? Tror inte att det var mycket mer än så, ska och panta nu snart. Måste bara.. rensa upp ORDENTLIGT på min lilla mp3. Hörs sen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg header!



Jag & min kompis har en tävling. Vem gjorde den läskigaste bilden. Om du har lust, gå gärna in på min blogg och lägg en röst. Jag kan vinna en glass 8)



http://furtherintoyourshadow.blogg.se/

2010-06-30 @ 17:50:07
URL: http://furtherintoyourshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback