Hem ljuva hem

Datum:2010-03-06   Tid:15:33:52

Oriva is back in piteå!
Haha, gud vad slut jag är, ändå kommer tjejerna hit om ett par timmar och jag lär väl inte sova så mycket i natt heller.
Flyget hem gick rätt bra ändå, jag somnade nästan, Charlie somnade emot mina ben och Helene sov. Riktiga Lundbergare alltså.
Stockholms resan var så jävla rolig, trots att jag inte precis åkte med någon kompis. Jag var ju ofc med Sofia Andersson, men ja, någon gång ska jag dra te sthlm med tjejerna, vi fyra ska vi vända upp och ner på Kajsa och Gunnars lägenhet. För jag hittar ju nästan! Nej men iallafall ifrån dem ner till tåget och från tåget te drottningatan. Och därifrån hittar man ju.. nästan över allt!
Och trots att jag haft skit kul, är det så förbaskat skönt att komma hem. Det känns som om jag levt i en skokartong i tio dagar nu, flyttat fram och tillbaka mellan Gunnar och Kerstin.
Jag har sprättat pengar på allt, och ändå har jag 500 spänn kvar. (Haha, jag fick dem igår kväll av Kajsa. Så jag har inte hunnit spendera dem än)
Oh konserten var väl helt jävla fucking fabuolus! Jag köpte ett par öronproppar, helt bestämd över att jag ville behålla min hörsel även efter konserten. Men fan heller att jag använde dem. Sitter man och sjunger med, då det enda man hör är Bills röst och sin egen, låter det inte vackert. Dock om man plockar ur de där små plopparna, så skriks det så då hör man inte ens sej själv. Mycket bättre. Jag känner mej som ett nyförälskat fan nu, trots att jag slaviskt följt bandet i flera år nu. Kärlek på dem liksom.
En sak jag dock ångrar är att jag inte tog mer bilder på stan och sånt men äh, jag klarar mej.
Jag har alltså brännt drygt 3000 spänn, men faktiskt på... ja, skor, inte så mycket kläder, scrap saker, tidningar, böcker, smycken osv.


Självklart har jag den sen förr, men den skivan är råpig så inni helvete och fodralet helt sprucket. Så jag köpte en ny (:

Köpte på konserten. Plus två plansher. Men dem orka jag inte ta kort på för då måste jag rulla upp dem och då kan dem gå sönder. Ska rama in dem och hänga upp. Eller ja, pappa ska. Ner med twilight nu!
Dessutom var man tvungen att köpa något. FÖR MAN FICK EN WELCOME TO HUMANOID CITY påse! (Som jag hängt upp på väggen)

Jag fick en flagga av Sofia. Söt va ? Puss på dej gumman
Vart jag ska ha den vet jag dock inte riktigt än. Kanske om jag tar ner den stående twilight affischen också, kan jag ha den där. Annars tar jag den te mami och har den där.

Har satt upp lite affischer nu. Tro inte att det är allt jag har. Jag har en hög här i hyllan, en jävligt stor hög, samt har jag ju väggarna hos mamma fyllda också. Haha, känner mej lite besatt nu men jag är typ fortfarnade fylld med endorfin och adrenalin sen konserten.
Hittar ni min fin fina påse?

I väntan på min nya bokhylla, har jag skaffat mej en liten TH hörna i rummet. Inte allt ofc, men ser ni inte hur fint jag ramat in min konsert biljett? Fan vilken nörd jag är!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Se nu är jag duktig och kommenterar här!

Men jag vet inte vad jag ska säga (A) Men jag ser vykortet som du fick av moi.

Funderar på att skicka upp dom andra tre också? Med POSTEN den här gången

2010-03-08 @ 12:32:41
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback