Prao

Datum:2010-03-22   Tid:07:26:59
Nu sticker jag snart te praoen, så, Sofia och Yasmina, jag kommer nog inte ha telefonen på mej, just so you know.
Emh, jag ska då, som sagt (har jag sagt det förut eller?) praoa på stadsbibblan. Vilket betyder att jag måste äta lunch på christina. Fan Yasmina jag ringer dej då och då måste du svara!

Bussen går om typ en kvart så jag ska inte skriva allt för mycket. Hade världens mest underbara dröm i natt jag flög till thailand med Tom också bodde vi i värsta enorma fina huset med våra två vovvar. Sen blev det storm och då gömde vi oss i poolen och sen vaknade jag. Kanske inte så underbar, men början var underbar!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga så jag säger som Bill: Und... emh, ja. See you later.


Äh vafan, jag tittar i kors typ, jävligt fult men det får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback